Cu drag, echipa

Mihai Zoican

Director de program

Georgia Prodan

Manager de operațiuni

Domnița Szabadi

Manager Parteneriate

Alexandra Bugan

Coordonator monitorizare și impact

Melinda Szalontai

Formator/Coordonator formatori

Eliza Boldor

Coordonator podcast
„Imperfecți—acasă și la școală”

Andreea Avram

Specialist comunicare

Alexandra Rucsăndescu

Manager Comunicare & Marketing

Amelia Vidrean

Coordonator comunitate

Monica Costea

Coordonator Parteneriate Strategice

Letiția Suciu

Director Executiv

Ruxandra Mercea

Fondator Școala Încrederii

Formăm și ghidăm personalul din unitățile de învățământ de stat din România să se asigure că fiecare elev este văzut, auzit, ascultat.

Mihai Zoican

Director de program

La 21 de ani am început să lucrez în educație. Predam limba engleză ca limbă străină. De atunci, am ajuns să traduc materiale de predare pentru elevi, să traduc materiale de training pentru profesori, să organizez și să moderez evenimente, să facilitez experiențe de training, și să cocreez experiențe de dezvoltare profesională și personală. Am început să fiu și gazda unui podcast, alături de Ruxandra Mercea. În restul timpului, fac antrenamente funcționale, meditez, citesc, explorez cu curiozitate și minunare ce se întâmplă în jurul meu și în mine și caut să mănânc feluri de mâncare pe care nu le-am mai mâncat. 

Declarația de misiune personală, redescoperită a treia oară în 2024: „Noi cocreăm această lume. Eu aleg să exprim iubire.”

Georgia Prodan

Manager de operațiuni

Sunt o persoană devotată valorilor respectului, iubirii și dezvoltării personale. Cu un puternic angajament față de integritatea personală, cultiv relații bazate pe respect reciproc, considerând că fiecare individ merită să fie tratat cu demnitate și onestitate. Iubirea, atât pentru ceilalți cât și pentru propria persoană, joacă un rol central în viața mea, manifestându-se prin empatie, compasiune și un spirit generos. Pasiunea pentru dezvoltarea personală mă motivează să fiu într-o continuă căutare de cunoaștere și auto-îmbunătățire. Această dedicare se reflectă în dorința de a învăța din fiecare experiență și de a transforma provocările în oportunități de creștere cu scopul de a deveni cea mai bună versiune a mea.

Domnița Szabadi

Manager Parteneriate

Educația este una dintre valorile mele și sunt pasionată de învățarea continuă care cred că este calea de a ajunge la cea mai bună versiune a mea. Timpul de calitate petrecut în tihnă alături de oameni dragi, mâncarea bună, lectura, muzica, trandafirii și marea au un loc special în inima mea. Copiii îmi par fascinanți prin autenticitatea, pofta de viață, curajul și creativitatea lor. Și îmi doresc să contribui la o lume în care fiecare copil, din fiecare școală, să conteze cu adevărat; să fie văzut, auzit și sprijinit pentru a-și găsi și a-și păstra unicitatea.

Alexandra Bugan

Coordonator Monitorizare Implementare și Impact

Cred că oamenii sunt în esență buni și frumoși iar dacă viața îi împinge să fie altfel uneori au doar nevoie de puțină înțelegere și de ceva mai multă iubire și suport ca să-și amintească cine sunt.

Lucrez în educație de aproape 20 de ani, cu adulți și copii deopotrivă, în activități de facilitare și training, de organizare și coordonare, de voluntariat și mentorship, și toată această experiență de lucru cu o multitudine de oameni, cu proiecte diverse, cu situații provocatoare și cu multe “oportunități de creștere”, cum îmi place să le numesc, m-au adus exact în locul în care strălucesc ca un soare. Și mă bucur să împart soarele meu cu voi. ☀️

Melinda Szalontai

Formator/Coordonator formatori

Sunt o educatoare cu o experiență de 20 de ani, dedicată educației timpurii și dezvoltării armonioase a copiilor. De-a lungul carierei mele, am avut privilegiul de a ghida și a sprijini nenumărați copii în descoperirea lumii și în atingerea potențialului lor maxim.

Sunt o fire energică și plină de viață, care aduce o notă de pozitivitate și entuziasm în orice mediu, fie că este vorba de sala de clasă sau de echipele în care mă implic. Abilitatea mea de a crea o atmosferă distractivă și relaxată contribuie la eficientizarea colaborării și la consolidarea relațiilor interpersonale.

Pe lângă experiența mea ca educatoare, activez de 4 ani ca formator în cadrul Școlii Încrederii. De asemenea, am onoarea de a fi coordonatorul formatorilor din acest an. Mă simt extrem de motivată să împărtășesc cunoștințele și experiența mea cu ceilalți educatori, contribuind la îmbunătățirea calității educației timpurii din România.

Sunt o persoană deschisă la nou și mereu dornică să învăț lucruri noi. Consider că este important să fiu la curent cu cele mai noi tendințe și descoperiri din domeniul educației timpurii, pentru a le putea oferi copiilor o experiență de învățare de cea mai bună calitate. De asemenea, îmi place să colaborez cu colegii mei educatori, pentru a ne împărtăși experiențele și a ne inspira reciproc.

Dorința mea este de a da mai departe ceea ce știu, de a ajuta pe cei care au nevoie și de a contribui la inovarea în educație. Consider că este esențial să creăm un mediu de lucru pozitiv și stimulant, unde educatorii să se simtă apreciați și împliniți profesional.

Eliza Boldor

Coordonator podcast „Imperfecți—acasă și la școală”

De mică am simțit o chemare în educație, încă de când socoteam nedrepte atâtea lucruri mai puțin fericite care mi se întâmplau în școală — de aceea lupt pentru ca vocea fiecărui copil, din fiecare școală să fie auzită și să conteze cu adevărat. Fac asta în cadrul proiectului „Imperfecți: acasă și la școală”, unde coordonez producția podcastului Școlii Încrederii și aduc în fața profesorilor și a părinților povestea imperfectă a educației de acasă și de la școală. Când îmi dau jos pelerina de supererou în educație, mă îndrept de cele mai multe ori spre casă, unde citesc, scriu poezii, gătesc cu pasiune, cânt și iubesc.

Andreea Avram

Specialist comunicare

De regulă, nu-mi place să spun prea multe, pentru că prefer să „zic” în scris. Îmi place comunicarea (autentică) și poveștile cu și despre oameni cărora le place să viseze dar și să facă lucruri (frumoase). De aceea, ce m-a adus în Școala Încrederii a fost cauza pentru care luptăm, și am rămas pentru oameni. Care fac lucrurile să se întâmple și să se schimbe.  Încet, dar sigur.

Alexandra Rucsăndescu

Manager Comunicare & Marketing

Educația se întâmplă chiar în acest moment. Se mai întâmplă acolo unde oamenii au aceeași motivație, același obiectiv. Educația suntem fiecare dintre noi, iar fiecare este responsabil să o poarte prin lume cu mândrie și să o ofere cadou, mai departe. 

Cred cu tărie în puterea oamenilor de a crea impact în jurul lor și mai cred că fiecare are o misiune personală. Frumusețea vieții stă în a afla, pe tot parcursul vieții, care este această misiune. 

A mea este educația. Și caut mereu căi cum să răspândesc frumusețea și lumina oamenilor.

Amelia Vidrean

Coordonator comunitate

Cred în puterea lui împreună, care se bazează pe învățare continuă – despre noi, unii de la alții și unii pentru alții. Rolul meu este să aduc oamenii laolaltă, iar în cadrul Școlii Încrederii, ne unim în jurul unei educații bazate pe încredere reciprocă: încredere că merităm, că putem și că fiecare copil din fiecare școală contează.

Monica Costea

Coordonator Parteneriate Strategice

Michelangelo a spus: „Am văzut îngerul în piatră și am sculptat până l-am eliberat.” Acesta cred că ar trebui să fie rolul cel mai profund al educației: să vadă „îngerul” din fiecare copil, potențialul deplin al fiecăruia, și să pună în mișcare tot ceea ce este necesar pentru a-l elibera. Aceasta este educația pe care eu o susțin.

Letiția Suciu

Director Executiv

Atunci când te uiți la lumea din jur, ce anume te doare atât de tare încât simți că ți se rupe sufletul? Când vei găsi răspunsul la această întrebare, îți vei fi găsit vocația.

Mi se rupe sufletul când mă gândesc la singurătatea pe care o simte un copil care poate nu are niciun adult lângă care să se simtă în siguranță – nici acasă, nici la școală. Lângă care să simtă că e văzut, că e auzit, că e apreciat, exact așa cum este – nici mai mult, nici mai puțin.

Cred în educație și în învățarea pe tot parcursul vieții. Cred că trebuie să-i învățăm pe copii nu doar să știe, ci și să fie. Dar pentru asta, noi, adulții, trebuie mai întâi să învățăm să fim mai: deschiși, bine pregătiți, curioși, autentici, vulnerabili,  flexibili, empatici, curajoși, blânzi, încrezători.

Lucrez în educație de peste 20 de ani, din poziția de manager de proiecte, trainer/facilitator și lider de organizație. Și cred cu tărie că este o călătorie pentru întreaga viață.

Acesta este Ikigai-ul meu:
Școala Încrederii – locul în care, alături de o echipă extraordinară, am șansa să contribui la crearea de  contexte și sisteme care schimbă modul în care se face educație în grădinițele și școlile din România. Facem asta pentru că fiecare copil, din fiecare școală, contează.