Impact
Profesori
Pentru profesorii din Școala Încrederii sprijinul pe care îl primesc de la colegi crește în timp, iar nivelul este unul ridicat, peste 6 puncte din 7.
Asemenea este și pentru comportamentele cetățenești, profesorii din Școala Încrederii par să își ajute mai mult colegii și școala, doi ani mai târziu după înscrierea în program, având un nivel mediu spre ridicat de aceste comportamente, 3,8 din 5.
Profesorii din Școala Încrederii par să fie puțin mai stresați (+2%) în 2023 comparativ cu anul 2021, iar cei care nu fac parte din program raportează un nivel mai scăzut (-8%) comparativ 2021. Totuși aceste nivele sunt sub scorul mediu indicat de stres.
Privind emoțiile profesorilor, aceștia raportează scoruri scăzute de depresie care fie scad fie sunt stabile în timp. În schimb, emoțiile pozitive pe care profesorii le simt sunt mai ridicate în 2023 pentru toți, iar nivelul lor este destul de crescut, peste 5 din 7.
Profesorii din Școala Încrederii raportează nivele mai ridicate de satisfacție cu viața și munca, precum și nivele mai ridicate de autoeficacitate în anul 2023. În schimb, profesorii care nu fac parte din program au niveluri ușor mai scăzute în 2023.
Performanța și inovația profesorilor din Școala Încrederii este mai mare în anul 2023 comparativ cu 2021. În schimb profesorii din grupul de control raportează în 2023 nivele mai scăzute comparativ cu anul 2021 sau cu profesorii din Școala Încrederi.
Încrederea în școală pare să fie mai crescută în 2023 pentru toți profesorii, indiferent de grup. Nivelul este unul ridicat, raportând media minimă de 4,21 din 5.
În schimb, profesorii din Școala Încrederii raportează în 2023 că primesc mai mult suport de la liderul lor (+11,6%) decât în 2021. Cei din grupul de control, la fel, spun că primesc mai mult suport în 2023 (+5,8%) față de cât primeau în 2021, dar diferența pozitivă este mai mare la grupul experimental decât la control.
Profesori
Pentru profesorii din Școala Încrederii sprijinul pe care îl primesc de la colegi crește în timp, iar nivelul este unul ridicat, peste 6 puncte din 7.
Asemenea este și pentru comportamentele cetățenești, profesorii din Școala Încrederii par să își ajute mai mult colegii și școala, doi ani mai târziu după înscrierea în program, având un nivel mediu spre ridicat de aceste comportamente, 3,8 din 5.
Profesorii din Școala Încrederii par să fie puțin mai stresați (+2%) în 2023 comparativ cu anul 2021, iar cei care nu fac parte din program raportează un nivel mai scăzut (-8%) comparativ 2021. Totuși aceste nivele sunt sub scorul mediu indicat de stres.
Privind emoțiile profesorilor, aceștia raportează scoruri scăzute de depresie care fie scad fie sunt stabile în timp. În schimb, emoțiile pozitive pe care profesorii le simt sunt mai ridicate în 2023 pentru toți, iar nivelul lor este destul de crescut, peste 5 din 7.
Profesorii din Școala Încrederii raportează nivele mai ridicate de satisfacție cu viața și munca, precum și nivele mai ridicate de autoeficacitate în anul 2023. În schimb, profesorii care nu fac parte din program au niveluri ușor mai scăzute în 2023.
Performanța și inovația profesorilor din Școala Încrederii este mai mare în anul 2023 comparativ cu 2021. În schimb profesorii din grupul de control raportează în 2023 nivele mai scăzute comparativ cu anul 2021 sau cu profesorii din Școala Încrederi.
Încrederea în școală pare să fie mai crescută în 2023 pentru toți profesorii, indiferent de grup. Nivelul este unul ridicat, raportând media minimă de 4,21 din 5.
În schimb, profesorii din Școala Încrederii raportează în 2023 că primesc mai mult suport de la liderul lor (+11,6%) decât în 2021. Cei din grupul de control, la fel, spun că primesc mai mult suport în 2023 (+5,8%) față de cât primeau în 2021, dar diferența pozitivă este mai mare la grupul experimental decât la control.
Elevi
Încrederea în școală, profesori și colegi, pe care elevii o raportează, arată astfel:
- În 2023, elevii din Școala Încrederii raportează mai multă încredere decât elevii din 2021 (+12,4%). Iar nivelul mediu al încrederii este unul ridicat-4 din 5.
- În schimb, în 2023, elevii care nu fac parte din program raportează mai puțină încredere, atât față de 2021, cât și față de copii din grupul experimental. Aceștia având un nivel mediu de 3,1 din 5.
Privind suportul din partea școlii perceput de elevi, atașamentul pe care aceștia îl au față de profesori și comportamentele civice pe care ei le fac:
- Pentru elevii care fac parte din Școala Încrederii, nivelele au fost similare între grupurile din 2021 și 2023.
- În schimb, pentru elevii care nu fac parte din Școala Încrederii, nivelele sunt mai scăzute în 2023 față de 2021.
Elevi
Încrederea în școală, profesori și colegi, pe care elevii o raportează arată astfel:
- În 2023 elevii din Școala Încrederii raportează mai multă încredere decât elevii din 2021 (+12,4%). Iar nivelul mediu al încrederii este unul ridicat-4 din 5.
- În schimb, în 2023 elevii care nu fac parte din program raportează mai puțină încredere atât față de 2021 cât și față de copii din grupul experimental. Aceștia având un nivel mediu de 3,1 din 5.
Privind suportul din partea școlii perceput de elevi, atașamentul pe care aceștia îl au față de profesori și comportamentele civice pe care ei le fac:
- Pentru elevii care fac parte din școala încrederii, nivelele au fost similare între grupurile din 2021 și 2023.
- În schimb, pentru elevii care nu fac parte din școala încrederii, nivelele sunt mai scăzute în 2023 față de 2021.