Anul acesta lansăm modelul „Abordări restaurative în școală”

În Școala Încrederii, credem cu tărie că, indiferent de natura lor, comunitățile sunt închegate prin relații. Ne dorim o generație de copii care sunt bine cu ei înșiși și dau mai departe acest bine, născut din relații sănătoase, în care emoțiile sunt remarcate, înțelese și explorate. Suntem de asemenea conștienți că fenomenul de bullying căruia am ales să-i spunem „STOP”, în cadrul campaniei noastre demarate în aprilie și Revoluția în Educație care s-a stârnit odată cu acest demers nu se poate produce peste noapte. Însă, ceea ce am putea face cu toții, în calitate de adulți, este să ne oferim sprijinul. Copiii au nevoie de sprijinul adulților la orice vârstă, așadar o implicare activă este cea mai bună modalitate de combatere a acestui fenomen. De aceea, începând cu acest an școlar vom începe să integrăm în Școala Încrederii și implicit în școlile cu care lucrăm programul „Abordări restaurative în școală – cum creezi și menții o nouă cultură organizațională ce are în centru relațiile sănătoase” care mențină și să repare relații sănătoase. Vestea implementării a luat forma unui comunicat de presă lansat chiar azi.

Află mai multe despre proiectul nostru