Încrederea elevilor în propriile puteri are absență

Împreună o putem
aduce înapoi la școală

Fiecare copil, din fiecare școală, contează.

Doar dacă nu-i dificil, agitat, timid, obosit, altfel.

Încrederea elevilor în propriile puteri are absență

Împreună o putem
aduce înapoi la școală

Fiecare copil, din fiecare școală, contează.

Doar dacă nu-i dificil, agitat, timid, obosit, altfel.

Fiecare copil, din fiecare școală, contează.

Doar dacă nu-i dificil, agitat, timid, obosit, altfel.

Elevii noștri nu mai pot aștepta. De prea mult timp vedem cum sistemul de învățământ ne dezamăgește copiii și profesorii, îi face nefericiți, și nu îi lasă să își atingă potențialul.

60% dintre copiii noștri abandonează școala de-a lungul celor 13 ani de școlarizare, pentru că sistemul de învățământ îi dezamăgește și îi dă deoparte. Pentru țară, fiecare elev contează, mai puțin cei care nu-s cuminți, care au nevoie de atenție, care-s timizi, sau care vin cu probleme și lipsuri de acasă.

Împreună cu tine, avem puterea să schimbăm școlile.

Vino alături de noi și ajută-ne să avem grijă de fiecare elev și de fiecare profesor din țară.

Nice pensive kid focusing her attention on closing the highlighter. She is ready to draw a picture. Sad girl is sitting in bedroom near her toys

FATA ASTA
„E PREA MULT”!

Îmi amintesc când mi-au spus, pentru prima dată, că Maria „e prea mult!” Era la grădiniță și educatoarele îmi reproșau că sare întruna, că vrea afară când ar trebui să stea cuminte, că trebuiau să o oblige să își ia geaca când ieșeau afară. În ochii lor, totul despre Maria se reducea la aceleași trei cuvinte—„e prea mult!”.

Stăteam întinsă în pat într-o seară și mă gândeam: „Ce fac greșit? Ce e în neregulă cu copilul meu?”

Când avea doar 5 ani, am fost chemați la directoare pentru prima dată. Pentru că Maria i-a spus educatoarei că e proastă. Un cuvânt atât de lipsit de semnificație pentru un copil atât de mic, dar care a condus la exmatricularea ei. „Copilul dumneavoastră nu e ok. Trebuie să îl mutați.” Unde să o mutăm? Fiecare grădiniță ar fi spus același lucru.

Soțul meu îmi spunea că i-am dat prea multă libertate. Eu făceam asta pentru că el era prea strict. Ne certam încontinuu. Până când, într-o zi, ne-am oprit. Pentru că a plecat.

Seara, când mă pun în pat, încă mă mai gândesc. Sper. Singură. Îmi iubesc fetița atât de mult… Când voi găsi o școală care să o accepte așa cum este?

Nu „e prea mult”, pentru că un copil ca Maria nu e ca ceilalți – „prea mult” este doar pedepsită, pentru că e diferită.

Fiecare copil trebuie îngrijit astfel încât să poată crește și să-și găsească locul acasă, în România.

Până în 2030 ne propunem să schimbăm viețile a peste 1.000.000 de copii și a peste 72.0000 de profesori, din peste 1200 de grădinițe și școli de stat din țară, și vom continua până când România va avea un sistem de învățământ în care fiecare copil, din fiecare școală contează.

Din septembrie 2022, 100 de noi școli intră în programul Școala Încrederii, însă alte câteva sute au nevoie de noi.

img

200

grădinițe și școli de stat din România

img

36

județe

img

100.000

elevi

img

10.000

adulți, din care peste 7600 cadre didactice

Proiectul
Povestea Merge
Mai Departe

Lunar, lucrăm la materiale folositoare pentru părinți și profesori, în colaborare cu facilitatorii Școlii Încrederii, și ți le livrăm direct în inbox.

Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul de mai jos: